مشتریان جدید

شما اینجا هستید
زمان مورد نیاز برای مطالعه کمتر از یک دقیقه

به داشبورد خود وارد شوید، برروی مشتریان کلیک کنید. در سمت راست یک گزینه مشتری جدید وجود دارد.

  • مجوز ها – چه مجوزها و دسترسی هایی این مشتری در پورتال مشتریان خواهد داشت. به طور مثال: اگر شما سیستم پشتیبانی را غیرفعال کنید، مشتری نمیتواند از سیستم پشتیبانی استفاده کند.
  • آدرس فاکتور و تحویل– این اطلاعات برای صورتحساب / برآورد استفاده می شود. اگر مشتری شما دارای آدرس های پستی مختلف برای صورتحساب باشد، باید در هنگام ایجاد فاکتور جدید آدرس را انتخاب کنید.
  • بخش های پیشرفته – برخی از گزینه های پیشرفته در اینجا شرح داده شده است:
    • گروه ها – مشتری خود را به گروه های مختلف دسته بندی کنید و پس از آن همچنین قادر خواهید بود که گزارش ها را بر اساس گروه ها دسته بندی و ایجاد کنید و ببینید که کدام مشتریان ارزشمندتر هستند.
    • ارز – اگر واحد پولی آن، پیش فرض سیستم که در فاکتور ها و براوردها درج میگردد نیست میتوانید آن را در این بخش تنظیم نمائید.
    • زبان – اگر شما چندین زبان دارید، می توانید به راحتی زبان مشتری را تغییر دهید. بنابراین وقتی مشتری وارد سیستم می شود و زبان دیگری را انتخاب می کند، سیستم به طور پیش فرض براساس ترجمه شما برای این زبان ترجمه می شود.
      • به طور پیش فرض تمام فایل های مشتری، ایجاد شده از بخش مدیریت به زبان پیش فرض سیستم تولید می شوند. اگر می خواهید به زبان تنظیمی مشتری تولید کنید، می توانید به راحتی به بخش پیکربندی>تنظیمات>بومی سازی مراجعه کنید و گزینه اسناد PDF مشتری خروجی از ناحیه مدیر در زبان مشتری را فعال کنید

تمام اطلاعات لازم را پر کنید و ذخیره کنید.
شما همچنین می توانید قالبی که میخواهید ایمیل خوش آمدگویی ارسال کنید را انتخاب کنید.

اکنون مشتری شما می تواند از طریق آدرس www.yourdomain.com/clients/login وارد صفحه کاربری خود شود.


شما می توانید با استفاده از گزینه افزودن سریع (آیکون چکش) در سمت راست بالا و انتخاب ایجاد مشتری، مشتریان جدید را به سرعت اضافه کنید.

تعداد مشاهده 13