مشخصات مشتری جدید

شما اینجا هستید
زمان مورد نیاز برای مطالعه کمتر از یک دقیقه

در بخش مشتریان وارد صفحه کاربری مشتری مورد نظر شده و به صفحه مخاطبین مراجعه نمائید.

برای ایجاد مخاطب جدید، روی دکمه مخاطب جدید کلیک کنید.

  • نام – نام مخاطب
  • نام خانوادگی – نام خانوادگی مخاطب
  • سمت – سمت فعلی مخاطب در یک شرکت
  • ایمیل – به جهت ورود و دریافت ایمیل از طرف اینبورد مورد استفاده قرار می گیرد.
  • تلفن – تلفن تماس مخاطب
  • رمز عبور
  • ایمیل خوش آمدگویی نفرست – از اینکه مخاطب مایل به دریافت ایمیل خوش آمدگویی است اطمینان حاصل فرمائید. این ویژگی را می توانید در بخش پیکربندی>قالب های ایمیل>New Contact Added/Registered (Welcome Email)  غیر فعال کنید

اگر این قالب ایمیل را غیرفعال کنید، ایمیل خوش آمدگویی ارسال نخواهد شد حتی اگر این گزینه تیک نخورده باشد.

  • ارسال ایمیل تنظیم پسورد – یک ایمیل با لینکی به صفحه تغییر رمز عبور برای مخاطب ارسال می گردد.

این لینک به مدت 48 ساعت اعتبار دارد

  • مجوزها – مجوزهای پیش فرض مخاطبین را میتوان از قسمت پیکربندی>تنظیمات>مشتریان ویرایش کرد. اگر دسترسی و مجوزی برای مشتری صادر نگردد، تمامی منو ها برای آن مخفی خواهد بود.

دسترسی ها و مجوزها را براساس نیازهایتان تنظیم کنید

در پایان برروی ذخیره کلیک کنید.

 

تعداد مشاهده 18