بسته شدن تیکت ها به صورت خودکار

شما اینجا هستید
زمان مورد نیاز برای مطالعه کمتر از یک دقیقه

نرم افزار مدیریت ارتباط به مشتریان اینبورد این توانایی را دارد که به صورت خودکار تیکت های غیر فعال در بازه زمانی مشخص را ببندد.

این ویژگی در بخش پیکربندی>تنظیمات>Cron Job>تیکت ها مراجعه کرده و در آنجا میتوانید مقدار ساعتی که باید از آخرین پاسخ یک تیکت بگذرد که بسته شود تنظیم نمائید.

توجه داشته باشید که سیستم تیکت هایی را به صورت خودکار میبندد که در وضعیت “پاسخ داده شده” باشند.

پس از بسته شدن خودکار تیکت، ایمیلی برای مشتری ارسال خواهد شد با این موضوع که تیکتی که ایجاد کرده است بسته شده است. به منظور ویرایش قالب این ایمیل ارسالی میتوانید به بخش پیکربندی>قالب ایمیل، بسته شدن خودکار تیکت مراجعه کرده و محتوای این ایمیل را ویرایش نمائید. همچنین میتوانید این ایمیل را غیرفعال نمائید و پس از بسته شدن خودکار، ایمیلی برای مشتری ارسال نخواهد شد.

به منظور استفاده کامل از این ویژگی میبایست بخش Cron Job را به درستی تنظیم نمائید.

 

غیرفعال سازی بسته شدن خودکار تیکت ها

اگر میخواهید این ویژگی را غیرفعال کنید به بخش پیکربندی>تنظیمات>Cron Job>تیکت ها مراجعه کنید و مقدار عددی این بخش را به صفر (0) تغییر دهید.

 

تعداد مشاهده 9