“کامل ترین سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان و مدیریت پروژه به زبان فارسی !”

آقای آیدین نامدار، متخصص کسب و کار:

“CRM یا مدیریت ارتباط با مشتریان یک شعور سازمانی است، نه یک نرم افزار !”

سوالات متداول

برخی از سوالات متداول در رابطه با اینبورد

آیا اینبورد هزینه راه اندازی اولیه دارد ؟

قطعا خیر ! اینبورد بدون هزینه راه اندازی و به صورت رایگان تنها با خرید حداقل ۳ کاربر برای یک ماه قابل استفاده است.

در صورت عدم تمایل به تمدید هیچگونه مانعی وجود نداشته و می توانید به راحتی حساب کاربری شرکت خود را حذف نمایید.

آیا اینبورد را بر روی سرور داخل شرکت ها نیز راه اندازی می نمایید ؟

ما آینده را در ارائه خدمات به صورت SaaS / ابری می بینیم و در حال حاضر تنها امکان ارائه سرویس بر روی سرورهای اینبورد موجود می باشد.

سرورهای اینبورد در کجا قرار گرفته است؟

سرور ها در دیتا سنتر های معتبر داخل کشور عزیزمان ایران قرار دارند.
.

اگر از اینبورد استفاده کنم همیشه به شما وابسته هستم ! درسته ؟

خیر ! به هیچ عنوان ! شما در هر لحظه امکان خروجی گرفتن از ریز به ریز اطلاعاتتان در فرمت‌های مختلف مانند SQL , PDF , Excel, CSV را دارید. این اطلاعات شامل : مشتریان، سرنخ ها، فاکتورها، پیش فاکتورها، دریافتی ها و‌… به صورت کلی و حتی تک به تک می باشد.

اگر حساب کاربری من منقضی گردد آیا تمدید بعد از چند ماه امکان پذیر است؟

بله امکان پذیر است،
اینبورد حداقل 3 ماه اطلاعات و دیتابیس مشتریان را نگه میدارد تا در صورت برگشت مشتری بتواند دوباره سرویس قبلی خود را تمدید نمایید .

آیا امکان استفاده از اینبورد با برند اختصاصی وجود دارد ؟

بله. با خرید پلن تجاری شما امکان شخصی سازی لوگو و حتی رنگبندی کامل سیستم را به صورت دلخواه و اختصاصی خواهید داشت. همچنین امکان استفاده از دامنه اختصاصی نیز فراهم می باشد.

با ما تماس بگیرید